Thursday 7 November 2013

Mengapa FOREVER ARTIC SEA Super Omega 3 Menjadi Pilihan?




Forever Living Products Artic Sea Super Omega 3 adalah minyak ikan yang berkualiti tinggi dan dengan kombinasi  minyak zaitun tulen dengan Omega 9 dan faedah tambahan Vitamin E sebagai antioksidan .

 Minyak ikan adalah satu formula unik yang diperoleh daripada ikan dipilih khas dari perairan sejuk laut dalam.Ikan laut dalam ini adalah dari persekitaran yang bersih memastikan Selamanya Laut Artik adalah benar-benar bebas daripada mana-mana bahan-bahan seperti merkuri , PCB atau mana-mana logam berat.

Forever Arctic Sea adalah dihasilkan dengan piawaian farmaseutikal dalam proses pembuatan eksklusif dan unik formula proprietari lain tidak dapat ditandingi. Kesucian mutlak adalah terjamin sebagai Laut Artik menjalani proses penyulingan pelbagai molekul yang memastikan kualiti maksimum dan kesucian.

Makanan tambahan berasaskan minyak ikan yang berkualiti ini adalah  kaya dengan rantaian panjang Omega- 3 asid lemak EPA DHA.
DHA merupakan komponen penting dalam membran sel manusia terutama di otak dan retina dan adalah penting untuk fungsi otak yang sihat.

Pengambilan harian EPA dan DHA panjang asid lemak rantaian menggalakkan kesihatan yang baik , menyokong kesihatan jantung dan adalah penting bagi pembangunan bayi semasa mengandung.

Malangnya, kebanyakan kita tidak mendapat omega-3 asid lemak ini dengan cukup, oleh itu makanan tambahan minyak ikan ini sangat penting dalam  pemakanan kita

Forever Arctic Sea Super Omega 3 bukan sahaja kapsul minyak ikan tetapi kerana kombinasi unik dengan  minyak zaitun yang kualiti tinggi membantu menyokong sistem kardiovaskular yang sihat. Kajian menunjukkan bahawa minyak zaitun mengandungi banyak vitamin dan mengurangkan LDL ( kolesterol  jahat !) dan membantu menyokong sistem peredaran darah yang baik ke seluruh sel-sel badan

Menggunakan Artik Sea sebagai makanan tambahan adalah cara terbaik untuk memastikan anda mendapat EPA dan DHA yang berkualiti tinggii ,pengambilan selamat dan berkesan terhadap badan anda!





No comments:

Post a Comment