Wednesday 6 November 2013

Buku Magnet Kekayaan dan Kejayaan by Dr Azizan

Dah dapatkan buku terbaru Dr Azizan??
Belum lagi??? Rugi sgt bagi yang belum memilikinya..

sgt2 bez buku die..

************************************************

Magnet kekayaan dan kejayaan adalah buku formula rahsia minda jutawan, transformasi hidup kaya dan berjaya.
Buku Magnet Kekayaan & Kejayaan ini membongkarkan jawapan kepada masalah-masalah yang dihadapai oleh majoriti setiap manusia di muka bumi ini antaranya:
*Rahsia menguasai potensi diri
*Rahsia minda jutawan yang terbukti berkesan
*Amalan para individu kaya dan berjaya
*Strategi dan seni menarik kekayaan automatik
*Formula M.E.S.T.I- Formula yang diasaskan oleh Dr Azizan Osman telah terbukti berjaya membantu transformasi beratus ribu orang diluar sana.
Matlamat buku ini diterbikan adalah untuk membantu anda menerokai diri anda sendiri bagi mengetahui matlamat hidup anda dengan lebih jelas. Justeru anda dapat melalui kehidupan ini dengan penuh inspirasi, motivasi serta berada dalam landasan kekayaan dan kejayaan.
Hindarkan segala cara pemikiran negatif terhadap kehidupan anda. Mulakan penghijrahan hidup secara keseluruhannya menerusi pembacaan buku ini. Hiduplah dalam kekayaan, keindahan serta kebahagiaan kerana kejadian hidup manusia tidak pernah disia-siakan Tuhan. 
Kejutan maklumat Magnet Kekayaan & Kejayaan ini bermula daripada muka surat pertama. Selami rahsia ini agar anda memperoleh kekayaan dan kejayaan dalam kehidupan.


Tunggu apa lagi..Hubungi sekarang  wassap/call/sms Asmida 0122607588. Ready stok. stok terhad. siapa cepat dia dapat ye..RM 25 sahaje!!


No comments:

Post a Comment