Thursday 28 November 2013

About FOREVER






Siapakah FOREVER  ??

FOREVER, syarikat pengeluar produk Aloe Vera NO. 1 dunia, telah ditubuhkan di AS pada tahun 1978 oleh Rex Maughan. Ia adalah nama yang anda boleh YAKINI untuk membawa khasiat alam semulajadi yang amat mengagumkan ini kepada anda.

Rex Maughan
Pengasas Forever Living

Sebuah syarikat antarabangsa dengan jualan tahunan dalam julat bilion dolar Amerika, FOREVER LIVING PRODUCTS (FOREVER) ialah penanam, pengilang dan pengedar Aloe Vera yang terbesar di dunia. Sejak memperkenalkan produk Aloe Vera (Lidah Buaya) keluarannya di AS pada 1978, Aloe Vera FOREVER telah mencapai berjuta-juta pengguna di lebih daripada 155 buah negara.

Disamping menawarkan serangkaian produk kesihatan, pemakanan, kecantikan dan penjagaan kulit yang berkualiti tinggi, FOREVER juga menawarkan satu peluang perniagaan yang amat unik kepada orang ramai untuk mencapai kebebasan kewangan melalui program pemasaran berpasukannya yang telah menarik penyertaan lebih daripada 8.5 juta orang rakan perniagaan di serata dunia.

Margin FOREVER

Produk Aloe Vera FOREVER diperkenalkan di Malaysia pada tahun 1983. Produk utama FOREVER iaitu minuman Gel Aloe Vera yang distabilkan 100% bukan sahaja merupakan produk FOREVER yang paling laris di Malaysia tetapi ia juga adalah antara produk-produk kesihatan yang paling laris jualannya di seluruh dunia. Walaupun terdapat banyak jenama Aloe Vera yang lain dalam pasaran, FOREVER amat berbangga bahawa ia merupakan pemimpin yang tidak tercabar dan tiada persaingan bagi Aloe Vera.


Apakah ciri-ciri istimewa produk Forever Living??
  •          100% Aloe Barbadensis Miller, spesis aloe terkuat yang diketahui.
  •          100% perladangan secara organik - tiada baja kimia, racun herba  atau racun perosak digunakan.
  •          100% aloe vera ditanam sendiri - tidak bergantung kepada bekalan oleh pihak ketiga untuk memastikan bahawa 
  •          aloe vera  kami tumbuh dalam keadaan yang sempurna untuk menghasilkan aloe bermutu tinggi.
  •          Dituai dengan tangan, hamya daun-daun matang ( berusia 3 - 5 tahun ) dipilih.
  •          100% distabilkan menggunakan proses berpaten yang telah terbukti untuk mengekalkan keberkesanan unsur pemakanan dalam aloe vera.
  •          Diperbuat di bawah peraturan kebersihan dan kesterilan yang paling ketat untuk menghapuskan pencemaran.
  •          Hanya menggunakan gel tulen dalam daun. Sepah daun dibuang.
  •          Aloe vera distabilkan sentiasa merupakan ramuan utama dalam produk FLP dan bukan hanya dicampurkan  beberapa titik sahaja.
  •          Minuman aloe FLP TIDAK ditapis atau dihomogenkan untuk memberikan faedah maksimum.
  •          Aloe FLP tidak direbus - merebus memusnahkan ramuan aktif.
  •          Proses penstabilan FLP menggunakan kaedah penyejukan nutuk memastikan aktiviti enzim lengkap dan supaya kemujarapan penuh dapat dikekalkan untuk tempoh yang panjang.
  •          FLP menawarkan jaminan pulangan wang selama 30 hari ke atas produknya. Ini adalah tanda keyakinan FLP ke atas kualiti keluarannya.
  •          Ujian keatas aloe vera FLP yang distabilkan telah menunjukkan bahawa ianya adalah sama seperti gel mentah secara mikrobiologi.



Sijil Halal dan Pengiktirafan

Lambang pengiktirafan majlis International Aloe Science Council (IASC) ialah tanda kualiti bagi produk Aloe Vera kerana ia adalah badan bebas tunggal yang diiktiraf untuk mengesahkan ketulenan Aloe Vera. 

Bukan sahaja semua produk Aloe Vera FOREVER membawa lambang tersebut, malah FOREVER mempunyai bilangan produk yang terbanyak sekali yang diiktirafkan oleh majlis tersebut, dan produk-produk 
FOREVER jugalah yang pertama sekali memperolehi pengiktirafan majlis tersebut pada tahun 1986. Fakta ini dengan sendirinya sudah cukup jelas menunjukkan ketulenan dan kualiti produk-produk FOREVER serta memperkukuhkan lagi kedudukan FOREVER sebagai pemimpin dunia bagi Aloe Vera

Semua produk FOREVER telah mendapat sijil halal IFANCA (Halal Antarabangsa) dan juga di Malaysia. Malah produk FOREVER juga diiktiraf oleh JKMM.








<< Ingin Menjadi Sebahagian Dari kami??? KLIK disini >>


No comments:

Post a Comment